Alles is liefde !


zondag 22 mei 2011

Twee feestjes

Het zit er al weer bijna op, dit weekend. Pfffff, best druk was het !
Gisteren had ik weer een optreden met mijn band, maar dan wel een heel eind van huis.
We waren gevraagd te spelen op een feest in een heel zuidelijk deel van Limburg, dus alleen al aan reistijd waren we best wat tijd kwijt. Helemaal niet erg, ik mocht gelukkig meerijden en het is best gezellig om met een groepje te gaan. Als je onderweg lekker wat kunt kletsen, schieten de kilometers razendsnel onder je door.

Het optreden was erg leuk. De eerste set speelden we buiten, na eerst heerlijk gegeten te hebben. Minimaal versterkt hebben we wat rustige nummers gespeeld. De sfeer was top, en ik heb lekker relaxed op mijn blote voeten staan zingen.
Daarna konden we ons uitleven tijdens een salsa-workshop. Ook ik ben natuurlijk met de voetjes van de vloer gegaan, samen met een bandmaatje heb ik me wat kneepjes van het salsa-dansen laten bijbrengen en verhip, het ging me nog goed af ook. En dat terwijl ik echt twee linkervoeten heb..........
Na de workshop mochten we weer aan de bok en hebben we een leuke set met feestnummers gespeeld. Het publiek was enthousiast en probeerde de net aangeleerde salsa-pasjes fanatiek in praktijk te brengen. Voor ons is het altijd een feest om te spelen voor een goed gevulde dansvloer.
Op het eind van de avond speelde een gedeelte van mijn band nog een set met geheel ander repertoire en toen was het alweer gedaan. De rit terug naar huis was ook weer gezellig, maar ik was toch erg blij dat ik thuis was, mijn schoenen uit kon schoppen en lekker kon gaan slapen..........

Vandaag was ik al weer vroeg uit de veren, we vierden de verjaardagen van tweede (die een paar weken geleden al jarig was geweest) en jongste die over een paar dagen jarig is, en er zou al vroeg een verrassing voor jongste worden gebracht.
Ik had een lieve Twitter-bekende gevraagd een speciale taart voor hem te bakken. En wat een geweldige taart is het geworden, echt prachtig en ook nog eens heel erg lekker.
Jongste had echt een geweldige verjaardag, kreeg precies de kado's die hij graag wilde hebben en dan was er ook nog een speciaal voor hem gemaakte voetbaltaart !
Het was ook erg leuk om op deze manier kennis te maken met iemand die je alleen maar kent omdat je leuk met elkaar praat op Twitter, en we hebben vanochtend dan ook heel gezellig een uurtje 'in het echt' met elkaar zitten kletsen.
Een leuke dag was het, al was het jammer dat niet iedereen er bij kon zijn vandaag.......

Een vol en feestelijk weekend dus, met ook nog een voetbaltoernooi en andere drukke bezigheden. Mijn vermoeidheid heb ik deze dagen maar even in de ijskast gezet, die voel ik nu het allemaal weer rustig is in huis, wel weer terugkomen. Maar het was wel een heel gezellig weekend en daar gaat het toch om !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten