Alles is liefde !


woensdag 25 mei 2011

Wist je dat .....

..... onze jongste vandaag jarig is ?
..... mijn keelpijn nog steeds niet over is ?
..... ik gisteren een prachtig gedicht heb gekregen ?
..... de tranen in mijn ogen stonden toen ik het las ?
..... de lieverd die het voor me schreef een echte kanjer is ?
..... al die prachtige mensen om me heen me heel blij maken ?
..... ik heel trots ben op mijn lief ?
..... onze kinderen echt wel heel erg geweldig zijn ?
..... mijn liefvriendje en ik zaterdag samen op stap gaan ?
..... het komend weekend dus weer heel leuk gaat worden ?
..... mijn muziek heel belangrijk voor me is ?
..... ik soms twijfel over alles ?
..... mijn leven zo enorm veranderd is ?
..... ik dol ben op schoenen en tassen ?
..... mijn blog ontzettend veel gelezen wordt ?
..... open zijn over mijn poly-leven best een beetje eng is ?
..... ik nog steeds niet weet wat ik wil worden als ik later groot ben ?
..... mijn baan opzeggen een goede beslissing was ?
..... er weer allemaal leuke dingen in het vooruitzicht zijn ?
..... ik zielsveel van mijn twee mannen houd ?
..... ik een ongelooflijke bofkont ben ?
.....
.....

1 opmerking:

  1. Ja hooo maar... Het was niet de bedoeling dat ik complimenten terug kreeg! *nu ook tranen in ogen*

    Dank je wel hoor! En leuke blog zo!

    BeantwoordenVerwijderen