Alles is liefde !


vrijdag 20 mei 2011

Moe

Ik zit er even helemaal doorheen. Ik ben zo ongelooflijk moe.
Al tijden slaap ik slecht. Natuurlijk ga ik geregeld veel te laat naar bed, dat staat buiten kijf. Maar de slaap die ik wel krijg is sowieso niet genoeg.
Daarnaast is dit best een drukke tijd voor me, er verandert van alles in mijn leven. Ik zet veel nieuwe stappen, zowel grote als kleine. Ik neem beslissingen waardoor nieuwe situaties ontstaan, waar ik aan moet wennen. In mijn hoofd en hart is van alles gaande. Ik ben erg hard aan het werk met mezelf, en dat kost kruim.

Dat is me nu op aan het breken. Vanochtend toen ik wakker werd had ik het gevoel dat ik ziek ga worden. Mijn zwakke punt speelt op (heb altijd last van mijn keel als het te veel wordt, niet handig met een optreden voor de deur) en het lijkt alsof de hele wereld om me heen draait.
Maar het meest van alles ben ik gewoon moe. Mijn lichaam wil gewoon even niet. En van lekker een paar dagen in bed kruipen om bij te slapen komt het gewoon niet. Te druk, te veel te doen, maar ik ben er ook te ongedurig voor. Ik kan niet slapen, ondanks de grote vermoeidheid, loop helemaal hyper rond en heb geen rust van binnen. 

Ik hoop echt binnenkort die rust weer te kunnen vinden. Zoals het nu voelt is het niet goed en houd ik het niet lang vol. Vandaag toch maar eens een beetje rustig aan doen, op tijd naar bed en proberen om, ondanks het drukke weekend dat er aan komt, toch momenten van rust in te bouwen.
En dan komt het allemaal weer goed (sprak zij hoopvol)........

4 opmerkingen:

  1. *Komt wel goed schatje*

    Neem de momenten waar het kan, misschien handig om nu het nog kan *MIJ*-tijd af te blokken in je agenda voordat ie vol staat.

    Hoop dat je je rust weer snel terug vindt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieverd, probeer jezelf niet gek te maken. Moeten is dwang; dwang is beperking van je vrijheid, maar vrijheid is juist waar je zo hard voor bezig bent. Wees vooral niet te streng voor jezelf. Spreek je snel! Kus uit Hoofddorp 

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Katinka, Ik heb wat jij hier schrijft ook al twee weken,ben gigantisch moe en heb nu inmiddels al twee weken last van mijn stem.Erg hees en dat elke dag opnieuw. Veranderingen nemen energie ,maar als je deze tijd doorkomt zul je met trots achterom kijken,tenminste hebben ze mij ook verteld. Heb vertrouwen en neem vooral tijd voor jezelf! (zegt zij die er ook heel veel moeite mee heeft)
    Liefs X Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk , of leuk heel herkenbaar katinka en maaike.
    ik knok hier al maanden mee en deze week was het compleet op kwam tot niets, maar we gaan er gewoon voor en achter alle wolken schijnt de zon

    fijne zondag nog

    liefs en kus

    BeantwoordenVerwijderen