Alles is liefde !


woensdag 11 mei 2011

Poly-uitjes

Samen uit, samen thuis.
Als je poly leeft, gaat dat gezegde twee keer op.
Maar als het zo gaat zoals bij ons, soms ook maar gewoon één keer.
De laatste tijd onderneem ik steeds vaker dingen samen met mijn lief en mijn liefvriendje.
Heel snel nadat ik mijn liefvriendje heb leren kennen, zijn we al met z'n drieën uit eten geweest. En dat hebben we intussen al wel vaker gedaan. We doen ook leuke dingen samen met de kinderen, die vinden dat ook erg leuk.
Mijn mannen zijn samen ook al bij diverse optredens van mij geweest.
Als mijn liefvriendje bij ons thuis is, maken we er altijd iets gezelligs van, uit of thuis.
En we zijn natuurlijk pas een heel weekend weg geweest met z'n allen, en wat was dat leuk !

Gisteren heb ik kaarten besteld voor het nieuwe theaterseizoen. We houden alle drie erg van theater, muziekvoorstellingen, musical, noem maar op.
Naar sommige voorstellingen ga ik komend seizoen met mijn lief, naar andere met mijn liefvriendje. En er zijn er ook een paar, waar we straks met z'n drietjes naar toe gaan.
Ik geniet daar enorm van, gezamenlijk dingen doen, en mijn mannen vinden dat ook erg gezellig. Heerlijk dat het allemaal kan !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten