Alles is liefde !


vrijdag 13 mei 2011

Als ik kon toveren......

Gisteren ben ik samen met mijn lief naar een bijzondere theatervoorstelling geweest.
Toen we een jaar geleden bij aanvang van het theaterseizoen zagen dat Herman van Veen weer in de buurt zou komen spelen, hebben we direct kaarten besteld.
Wat een prachtige voorstelling hebben we gezien. Op een of andere manier weet deze geweldige podiumkunstenaar me altijd heel erg te raken.
De clown in hem maakt me erg aan het lachen, en zijn prachtige teksten en gevoelige liedjes zorgen voor kippenvel en tranen in mijn ogen. Zijn muzikaliteit is onbegrensd en de muzikanten met wie hij samenspeelt zijn al net zo bijzonder.
Echt genieten was het dus !

(geniet even mee: Ik hou van jou, anders (voor mij een uitgesproken polyamorie-liedje) en Liefde van later)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten