Alles is liefde !


woensdag 18 mei 2011

'Denk-modus'

Ja hoor, het is weer zover, ik zit weer eens helemaal in de voor mij zo karakteristieke
'denk-modus'. Door gesprekken met zowel mijn lief als mijn liefvriendje zijn mijn hersenen weer in de hoogste versnelling geraakt.
Het lijkt wel alsof mijn NLP-sessies dit soort dingen aansturen. Door weer geconfronteerd te worden met mezelf en mijn angsten, wordt er blijkbaar iets getriggerd, waardoor ik heftiger reageer op situaties in het hier en nu.

Op zich helemaal niet erg natuurlijk, het is goed om over dingen na te denken. Maar deze keer komt het wel van meerdere kanten, en dat is best pittig.
Een heel vol hoofd krijg je daar van........
Slecht geslapen heb ik dus, veel nagedacht en vanochtend al in een mail en een gesprek mijn gevoelens en gedachten geuit. Ik merk dat me dat steeds makkelijker afgaat, zeggen wat ik voel en denk, ook weer een prettig gevolg van NLP, dus dat schept in ieder geval wel duidelijkheid, niet in de laatste plaats voor mezelf.
En ach, het komt allemaal wel goed, daar twijfel ik geen moment aan.
Het is nu alleen een beetje druk in mijn hoofd......

1 opmerking:

  1. Je blokt dingen niet meer weg maar gaat de confrontatie aan. Daarom lijkt het even heftiger na zo'n NLP-sessie. Beter ergens aan werken dan wegstoppen. Ik heb diepe bewondering voor je. xxx

    BeantwoordenVerwijderen