Alles is liefde !


zondag 8 mei 2011

Nog meer genieten......

Al heel snel na ons poly-geniet-weekend was er weer een weekend met mijn liefvriendje gepland. We plannen die weekenden al vrij ver van te voren. Omdat we met veel agenda's rekening moeten houden, is dat wel zo handig.Dus toen we zondagavond afscheid namen, wisten we al dat we elkaar woensdagavond weer zouden zien en dat we samen een paar heerlijke dagen zouden gaan doorbrengen.

En heerlijke dagen waren het ! Al was het deze keer wel een boel heen en weer gesjouw en veel kilometers maken......
Na een erg leuke repetitie met het familiebandje op woensdag, zijn we naar het huis van mijn liefvriendje gegaan en en hebben daar geslapen.
We hadden afgesproken de volgende dagen in mijn liefvriendjes 'buitenhuis' in Twente door te brengen (hij woont daar 3 dagen per week in verband met zijn werk), dus moesten we donderdagochtend 'verhuizen'.
Via mijn huis, waar we mijn auto hebben opgehaald, zijn we daarheen gereden, met twee auto's vol spullen. Een beetje ongezellig was het wel, zo achter elkaar aanrijden, maar voor de planning was dit de beste optie.

Drie heerlijke dagen hebben we samen gehad. Dagen die, deze keer nog veel meer dan anders, voelden als samen op vakantie zijn. Dagen gevuld met lekker uit eten, rondslenteren in een uitgestorven stad, heerlijk naar de sauna, wandelen in het bos, tantra, kunst en cultuur, goede films, lange en mooie gesprekken, elkaar ontroeren, ontbijt op bed, brunchen in het zonnetje, shoppen, terrasjes, bijzondere en leuke plekken ontdekken, uitslapen, samen aan de borrel, lachen, plannen maken, genieten van het prachtige weer, en vooral genieten van elkaar.

Bijzondere dagen, waarin we niet alleen heel veel leuke dingen hebben gedaan maar ook veel en lang hebben gepraat. Over allerlei uiteenlopende zaken, maar vooral ook over onze relatie. Onze relatie die zo heel belangrijk voor ons is. Onze relatie waar we allebei ontzettend blij mee zijn. Onze relatie die zich nog steeds verdiept. Onze relatie waar we toekomst in zien. Onze relatie die, omdat het voor ons beiden niet de enige relatie is, echt niet altijd gemakkelijk is. Maar vooral onze relatie, met enorm veel liefde, liefde die nog elke dag groeit. Het was goed om er weer even bij stil te staan.

Drie dagen, het lijkt heel lang. Maar het is onvoorstelbaar hoe de dagen voorbij vliegen. Voor ons gevoel was het al weer veel te snel tijd om afscheid te nemen.
Toen ik gisteravond heel erg laat weer naar huis reed, alleen, in het donker, bedacht ik me dat het allemaal wel heel bijzonder is, wat ik heb en wat ik mee mag maken.
Twee prachtige relaties met twee heel bijzondere, lieve mannen. Twee mannen die elkaar erg graag mogen en respecteren. Twee mannen van wie ik zielsveel houd, en die ook zielsveel van mij houden. Soms moet ik mezelf gewoon even knijpen, is het allemaal echt waar, of droom ik al dit geluk ?
En ook al gaat het echt niet allemaal van een leien dakje, ik zou me geen ander leven meer kunnen voorstellen. Dit is hoe ik wil leven, dit is wie ik ben, en wie ik mag zijn.
Met die gedachte in mijn hoofd, heb ik de lange rit naar huis zingend en met een warm gevoel afgelegd.......


Geen opmerkingen:

Een reactie posten