Alles is liefde !


woensdag 30 maart 2011

Missen

Mijn lief is er niet deze week.
Vijf dagen lang is hij in het buitenland in verband met een cursus.
En ik mis hem......
Vooral het 's avonds in een leeg bed moeten kruipen vind ik niet leuk.
De rest van de dag gaat het allemaal wel, normaal gesproken is hij overdag ook werken, dus wat dat betreft is het niet anders dan anders. Pas rond etenstijd, als hij niet zoals iedere avond aanschuift voor de maaltijd, bekruipt me een beetje een unheimisch gevoel. Zo raar, die lege plek aan tafel.
De avonden lijken gek genoeg meteen ook langer, ondanks allerlei bezigheden en verplichtingen. En als het tijd wordt om te gaan slapen, stel ik het naar boven gaan uit, omdat ik weet dat hij niet in bed ligt.
Dit soort meerdaagse cursussen komen zelden of nooit voor, dus vijf dagen van huis is dan ineens wel een heel lange tijd.
Ik mis hem.....wat zal ik blij zijn als het vrijdag is !

2 opmerkingen:

  1. vanuit het verre buitenland..... ik mis je ook !!
    alleen opstaan, alleen onbijt (in het hotel) alleen in de tram door die grote hoofdstad, alleen weer terug naar het hotel, alleen uit gaan eten s'avonds, alleen een wandeling maken door dat o zo mooie centrum en dit niet kunnen delen op dat moment, alleen weer op je hotelkamer terugkomen, alleen ..... echt zo'n Remy gevoel.
    zie ook weer uit naar vrijdag.....

    BeantwoordenVerwijderen