Alles is liefde !


woensdag 23 maart 2011

Poly-gesprek

Gisteren ben ik een dagje op bezoek geweest bij een bijzondere (poly-)vrouw.
Al wat langer hadden we contact, ze leest mijn blogs, we volgen elkaar op Twitter, spreken elkaar wel eens op andere plekken op het internet en mailen zo nu en dan. Het leek ons leuk om elkaar ook in real life te ontmoeten en eens gezellig te kletsen over polyamorie, iets wat ons tenslotte allebei bezig houdt.

Wat een leuke, gezellige en bijzondere dag is het geworden ! Het voelde direct al heel vertrouwd en we hebben dan ook echt de hele dag gekletst.
Onder het genot van lekkere kopjes thee hebben we een prachtig gesprek gevoerd, over polyamorie in het algemeen, over wat dat voor haar en mij betekent, het verschil in invulling en beleving, verwachtingen, teleurstellingen, onze gezinnen en poly-situatie, over onze mannen, over de liefde......
Een heel fijne dag was het, het is heerlijk om met een gelijkgestemde te praten, je hoeft niets uit te leggen omdat je allebei weet hoe het voelt. Heel blij word ik daarvan !
Onze ontmoeting gaat zeker een vervolg krijgen, want we zijn nog lang niet uitgepraat !!

1 opmerking:

  1. Het was absoluut voor herhaling vatbaar. Ik zei tegen mijn man, toen hij vroeg hoe laat je weer weg was, we hadden nog wel voor drie dagen non-stop gespreksstof.
    Next time the story continues!
    Dank je voor een heel gezellige en leerzame dag.
    Tot snel ziens!

    BeantwoordenVerwijderen