Alles is liefde !


dinsdag 15 maart 2011

Griep

Al een paar dagen ben ik niet in orde. Vorige week begon dat al, maar toen dacht ik dat dat een gevolg van het carnaval vieren was, keelpijn en geen stem meer hebben hoort daar tenslotte wel een beetje bij.
Gedurende het weekend werd het echter steeds erger, snotteren, hoesten, niezen, hoofdpijn, spierpijn, koorts zelfs, en ik begon me echt ziek te voelen.
Gisteren ben ik toch maar gaan werken, het is druk momenteel en we werken door omstandigheden maar op halve kracht, dus ik vond niet dat ik verstek kon laten gaan.
's Avonds ook nog een ouderavond, pffff, wat was ik blij dat ik weer thuis was !
Vanochtend ben ik lekker terug in mijn bed gekropen, en heb nog heerlijk een paar uurtjes kunnen slapen. Vanmiddag moest ik er weer uit, ik had beloofd mee 'op excursie' te gaan met de klas van jongste. Het was erg leuk, maar weer thuis moest ik echt wel even bijkomen...... Intussen lag ook mijn lief in bed, hij was vanochtend al niet lekker en is halverwege de dag ook hoestend en proestend naar huis gekomen.
Het wordt zowaar een hele ziekenboeg ! Het is lang geleden dat ik me zo beroerd heb gevoeld, ga morgen toch maar even naar de huisarts, ik voel dat alle holtes in mijn hoofd ontstoken zijn, dus daar moet wel iets aan gedaan worden. Ik doe niet snel mee als er iets heerst en altijd blijf ik de griep ver voor, maar ik geloof dat hij me deze keer toch te pakken heeft gekregen, net zoals heel veel anderen. * Hatsjoe ! *


(en voor iedereen die ook ziek is: van harte beterschap ! )

3 opmerkingen:

  1. Getver hè?
    Luistr naar je lichaam!
    xT.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterschap meiske! Goed voor jezelf zorgen, of die mannen van je aan het werk zetten om je te verwennen.
    En weet: alles gaat voorbij, ook de griep!

    BeantwoordenVerwijderen