Alles is liefde !


vrijdag 4 maart 2011

Carnaval !

Als echte Brabantse kan en wil ik er niet onderuit, het is carnaval !
Lekker een paar dagen onbezorgd feestvieren, met koude voeten naar de optocht kijken, biertje(s) drinken in de kroeg, keihard meezingen met de muziek, hossen en springen, in een grappige outfit de deur uit gaan, stamppot, erwtensoep en gebakken eieren eten, en vooral veel plezier maken.
Heerlijk ! Ik ben een echte carnavalsvierder en deze keer ga ik voor het eerst in 3 jaar ook zelf weer op stap. De afgelopen jaren (en ook nu weer) ben ik alle carnavalsdagen 'aan het werk' geweest, weliswaar midden in de feestende meute, maar toch.
Nu heb ik een dagje vrij, hoera, en ga dan lekker samen met mijn liefvriendje op stap. Kunnen we allebei eens meemaken hoe het er in een ander dorp aan toe gaat.....
Voor het zover is heb ik vanavond eerst nog een optreden op een fout carnavalsfeest. Ook heel leuk !
Ik begin in ieder geval al aardig in de stemming te komen. Heb er onwijs veel zin in !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten