Alles is liefde !


donderdag 24 maart 2011

Agenda

Een heel drukke agenda heb ik de komende tijd.
Als je twee relaties hebt, moet je je agenda goed bewaken, zorgvuldig plannen en proberen ook nog tijd over te houden voor spontane acties.
Gisteren sprak ik met mijn lief de komende week door en we kwamen tot de ontdekking dat we, soms samen, soms apart, tot half juni elk weekend wel iets gepland hebben !
Optredens, etentjes, uitgaan, geplande dingen van de kids, feestdagen en natuurlijk de weekenden en 'tussendoor-afspraakjes' met mijn liefvriendje. Druk, druk, druk dus !
Gelukkig allemaal wel hele leuke dingen, dus dan is het niet zo erg dat die agenda zo vol staat. Zo af en toe is er een vrije avond, maar mezelf kennende zullen die sporadische 'ik hoef vanavond lekker helemaal niets' avondjes ook wel weer volgepland worden.
Ook op doordeweekse dagen hebben mijn lief en ik het druk, het is momenteel echt zoeken naar tijd voor onszelf en, zeker zo belangrijk, tijd voor elkaar, want dat schiet er soms wel een beetje bij in.
Gelukkig plannen we genoeg leuke dingen samen, zo zijn we vorig weekend naar de film geweest, gingen we gisteren samen naar het theater, gaan we volgende week naar een concert en we hebben nog een gezellig etentje in het vooruitzicht.
Maar eerst vertrek ik vanavond weer voor een heerlijk lang weekend met mijn liefvriendje !
Het is wel duidelijk dat ik altijd met plezier mijn agenda opensla........

1 opmerking: