Alles is liefde !


woensdag 9 maart 2011

Na het feest......

Carnaval is weer achter de rug, terug naar het gewone leven......
Maar wat was het weer een heel leuke (en heel afwisselende) carnaval dit jaar !
Hard gewerkt, veel gelachen en  heerlijk feest gevierd, een mengelmoes van allemaal verschillende, maar o zo leuke dingen.
Voor mij hoort werken erbij met carnaval, en ook dit jaar was het weer heel geslaagd. Midden in een feestende massa zijn is echt geen straf. Ik heb dit jaar weer met geweldige mensen samengewerkt, en ook met mijn lief, leuk was dat ! Elke avond was hij er af en toe, om naast het werk achter de schermen en taxi spelen voor de kids, even een helpende hand te bieden. Gelukkig had hij ook nog tijd om zich in het feestgedruis te storten, met zulke dagen moet je vooral niet vergeten om zelf ook feest te vieren !

Dat heb ik dit jaar dus ook weer eens gedaan, ouderwets carnaval gevierd. Samen met mijn liefvriendje ben ik lekker uit mijn bol gegaan. Heerlijk was het !
Grappig ook om te zien hoe overal op een andere manier carnaval wordt gevierd. We wonen niet echt bij elkaar in de buurt en in mijn dorp gaat het er heel anders aan toe dan in zijn dorp. We hadden het zo gepland dat we van allebei wat mee zouden pikken, en dat is goed gelukt.
Op maandag zijn mijn liefvriendje en ik, samen met onze jongste, naar de optocht in de stad gaan kijken, dat was voor mij ook jaren geleden en wat was het leuk om dat weer eens te zien.
's Avonds ben ik met hem meegegaan, om samen met zijn carnavalsband op stap te gaan. Een geweldige avond was het, de band heeft twee keer opgetreden en we hebben heerlijk feest gevierd. Ik had mijn liefvriendje van te voren al gezegd dat ik echt gigantisch ging feesten, en ik geloof dat dat wel is gelukt, pfffff. Vooral de laatste paar uurtjes waren wel heel gezellig, met uitbundig zingen, hossen en swingen, en het werd zowaar nog een familie-feestje ook, echt heel gaaf !
Natuurlijk moet er daarna nog gegeten worden, en we zaten dan ook nog heel laat (of juist heel vroeg, het is maar hoe je het bekijkt) aan de gebakken eieren en worstenbroodjes. Ik geloof dat het al licht aan het worden was toen we uiteindelijk gingen slapen.......
En de dinsdag hebben we weer bij mij doorgebracht (na heel lang uitslapen en heerlijke gebakken eitjes van mijn liefvriendjes oudste zoon !). 's Avonds hadden we ieder weer onze eigen dingen, maar via sms en telefoon hielden we elkaar (tijdens alle carnavalsdagen trouwens) op de hoogte van wat we aan het doen waren. Grappige sms-jes zijn dat dan wel: het woord 'bier' werd daarin geloof ik wel het meest gebruikt *grijns*........

En nu gaan we weer rustig terug naar het leven van alledag, ik moet toch altijd een beetje 'afkicken' na zulke hectische en gezellige dagen. Gelukkig heb ik vanavond al weer een borrelavondje met een lieve vriendin gepland.......je moet het tenslotte wel gedoseerd afbouwen.......

(voor mij was deze carnaval dan wel druk, leuk en heel gezellig,  maar wat vind ik het naar dat mijn lief momenteel niet zo lekker in zijn vel zit. Hij heeft het moeilijk met van alles en nog wat, en dan lopen de nieuwe poly-ontwikkelingen ook nog eens stroef en gaan niet zoals hij had gedacht. Zo heel vervelend vind ik dat voor hem.......)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten