Alles is liefde !


zaterdag 12 maart 2011

Echt poly !

Samen met mijn lief en mijn liefvriendje heb ik een heerlijke tijd achter de rug. Poly-tijd, zeg maar.....!
Wat een feest om allebei mijn mannen om me heen te hebben, echt genieten was het !













Mijn liefvriendje was afgelopen donderdagavond al naar me toegekomen, om tot vanmiddag te blijven. Samen met hem en mijn lief heb ik toen lekker zitten kletsen en een borrel gedronken, heel gezellig.
Vrijdag moest mijn lief helaas werken (tja, iemand moet het doen) en mijn liefvriendje en ik zijn met jongste een dagje naar een dierenpark geweest. Jongste had zin in een dagje uit en vond het prima om dat samen met ons te doen. Echt heel leuk was het, jongste heeft de hele dag foto's gemaakt (we kunnen onze eigen dierentuin-foto-expositie starten nu.....), we hebben lekker samen gegeten, veel gelachen (ja, jongste heeft ook een goed gevoel voor humor), kortom, het was een hele leuke dag.
's Avonds thuis hebben we gezamenlijk gegeten. We hadden afgesproken die avond met z'n drietjes te gaan stappen, maar helaas kwam er een kink in de kabel. Door de onverwachtse ziekenhuisopname van een familie-lid moest mijn lief direct na het eten weg, om pas 's nachts weer terug te komen.
Het stap-plan viel dus in het water en mijn liefvriendje en ik zijn dientengevolge ook thuis gebleven. Gelukkig hebben we een uitgebreide filmcollectie, en zijn we, toen de jongsten naar bed waren en in afwachting van de thuiskomst van mijn lief, lekker samen op de bank gekropen met een goede film en een borrel, ook heel gezellig. Het werd natuurlijk weer heel erg laat, ook omdat mijn lief zo laat thuiskwam.
Vanochtend samen ontbeten en koffie gedronken, en vanmiddag is mijn liefvriendje weer vertrokken.

Wat fantastisch is het, dat dit allemaal mag en kan. Dat het zo goed gaat. Dat het zo natuurlijk en 'gewoon' voelt. Dat iedereen zich er zo prettig bij voelt (ook mijn lief, die een en ander soms best heel moeilijk vindt).
Heel blij ben ik daar mee, ik geniet zo enorm van mijn twee mannen !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten