Alles is liefde !


zondag 20 maart 2011

Onbestemd gevoel

Zou het door de supermaan van vannacht komen, dat ik me nogal onrustig voel ? Eigenlijk ben ik daar niet zo gevoelig voor.......
Of zou het gewoon komen door wat er momenteel allemaal gebeurt ? Door wat ik allemaal voel en denk ?
Mijn lief en ik zitten in een beetje lastige periode. We praten gelukkig heel veel met elkaar, maar onderhuids zit het nog niet helemaal lekker. Ik ben druk bezig met mezelf, door de NLP-sessies komt er van alles boven drijven. Ook mijn lief is in zijn hoofd en hart druk met allerlei zaken. Met zijn werk, met ons, met mijn relatie met mijn liefvriendje, maar zeker ook met zijn date van morgenavond. En daar ben ik natuurlijk ook erg mee bezig.......
Het zorgt bij mij voor een onrustig, beetje onbestemd gevoel. Zo zit ik nu eenmaal in elkaar. Ik probeer me er tegen te verzetten, en hoop ook echt dat hij een leuke avond zal hebben. Maar het kleine, bange en onzekere divaatje in mij steekt op dit moment wel heel erg de kop op......
Mijn onrust komt echt niet door de maan dus. Het is niet fijn wat ik nu voel, maar ik zie het als een fase waar ik doorheen moet, en ook doorheen wil. Ik ga vandaag maar eens een flink stuk lopen, nadenken over alles, en proberen mijn innerlijke rust weer een beetje op peil te krijgen. Komt wel weer goed !

2 opmerkingen:

  1. Voel een beetje met je mee, zoo herkenbaar.
    Je gunt de ander wat je zelf mag ervaren en tegelijk toch onzeker over wat een verandering te weeg zou kunnen brengen...

    Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat gevoel van her-ijken, weer even opnieuw elkaar vinden en vaststellen wat er gebeurt.. heel herkenbaar... maar dan ontdek je dat je een deelgenoot hebt die jouw dimensie, de beleving waar jij in zit, ten volle begrijpt.. en dat is dan je allerbeste vriend(innet)je! :-) Lekker rustig verwerken, delen, en houdt de focus op elkaar. Enjoy...

    BeantwoordenVerwijderen