Alles is liefde !


donderdag 30 juni 2011

Voorpret

Vanmiddag begint mijn weekend met mijn liefvriendje. Een al lang geleden gepland weekend is dit weer, en hoewel ik natuurlijk weet dat het er aan komt, verheug ik me enorm.

We hebben leuke plannen voor de komende dagen ! Ik vind het met name heel bijzonder dat we mijn aanstaande verjaardag gaan vieren met mijn liefvriendjes kinderen en familie.
Ik ga eigenlijk altijd mee als er feestjes in de familie zijn, en vond het zodoende ook leuk om iedereen op mijn verjaardag uit te nodigen. Om dat nu bij mij thuis te doen, leek ons niet zo'n heel goed idee. Het zou gewoon kunnen hoor, maar het leek ons toch wat ongemakkelijk voor iedereen. Dus hebben we besloten het bij mijn liefvriendje te vieren, en ik was erg blij met de enthousiaste reacties op mijn uitnodiging. Het wordt dus vast heel gezellig !

Ik ga zo inpakken, hier thuis nog het een en ander regelen en dan hup, de auto in !
Op naar een heel fijn weekend !
( En ook de twee volgende weekenden beloven meer dan heerlijk te worden, wat bof ik dus weer !)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten