Alles is liefde !


woensdag 29 juni 2011

Geluk

Geluk, wat is dat nu eigenlijk
voor mij is het de liefde om me heen
Mijn kids, mijn lief en mijn liefvriendje
Door hen voel ik me nooit alleen

Mijn mannen met wie ik alles deel
de leuke dingen, maar ook mijn pijn
Van wie ik houd met heel mijn hart
Bij wie ik volledig mezelf kan zijn

Mijn kids op wie ik apetrots ben
Speciaal en heel bijzonder zijn zij
Met z'n allen gezellig aan tafel
maakt het geluk ultiem bij mij

En nog meer lieve mensen zijn er
Ze zijn er vaak, of zo nu en dan
Mensen met wie ik kan lachen
Vrienden waarop ik vertrouwen kan

Zoveel liefde mag ik ervaren
Zoveel liefde in mijn hart
Het is soms echt niet te bevatten
en maakt me af en toe verward

Ik ben echt enorm gelukkig
mijn leven is geweldig fijn
en het allermooiste is wel
dat alle liefde er gewoon mag zijn

2 opmerkingen: