Alles is liefde !


dinsdag 14 juni 2011

NLP (slot)

Vandaag had ik mijn laatste NLP-sessie.
In relatief korte tijd heb ik eigenlijk best veel bereikt. Met mijn coach heb ik afgesproken dat ik, als het nodig mocht zijn, altijd kan bellen voor een afspraak, maar dat sessies eigenlijk niet meer nodig zijn. Dat geeft me een goed gevoel !!

Vandaag hebben we dus bekeken waar ik nu sta, hoe het gaat en waar ik nog tegen aan loop.
Ik heb de laatste tijd aardig wat stappen gezet. En het gaat best goed met me.
Ik ben nog steeds onzeker over een heleboel dingen, en heb mijn twijfels en angsten, maar ik heb gemerkt dat het allemaal wat makkelijker te hanteren is. Ik herstel sneller, zeg maar.
En dat is natuurlijk een goed teken.
Mijn coach wees me op het feit dat ik in een aantal zaken best heel zeker ben, neem bijvoorbeeld optreden. Ik heb nooit zenuwen van te voren, ga er gewoon voor en maak me niet druk. Op dat punt ben ik dus aardig zeker.
Ook in sociaal opzicht is dat zo. Vroeger durfde ik 'vreemde' mensen echt niet aan te spreken. Tegenwoordig maak ik heel makkelijk contact en heb leuke gesprekken met mensen die op mijn pad komen. Ook daar ben ik een stuk zelfverzekerder in geworden.
Ook in mijn relaties merk ik dat. Natuurlijk zijn er dingen die moeilijk blijven, waar ik moeite mee heb. Maar zoals gezegd, als er al eens wat is, herstel ik sneller, het blijft niet zo lang meer hangen en ik kan er wat rationeler naar kijken. Pure winst !

NLP is dus erg goed voor me geweest. Ik ben dan ook blij dat ik er mee begonnen ben.
Hopelijk zet deze vooruitgang zich voort en heb ik inderdaad geen sessies meer nodig.
Ben dus best een klein beetje trots op mezelf.........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten