Alles is liefde !


woensdag 8 juni 2011

Een poly-klets-dagje

Wat is het toch heerlijk om met een 'gelijkgestemde' over polyamorie te praten !
Gisteren had ik een heel gezellige dag met een mooie en lieve poly-dame. Al eerder hebben we samen gepraat, toen bij haar thuis, en deze keer was ze bij mij.

Polyamorie is een pittig onderwerp. Dat geldt zeker als je het erover hebt met mensen die er niets of weinig van (willen) weten.
Voor mij is het dan ook een verademing om zo af en toe eens lekker een boom op te zetten met iemand die zelf polyamoreus is en dus helemaal snapt waar je het over hebt. Iemand die weet hoe het voelt, maar ook weet waar de valkuilen zitten.
En gisteren kon dat, de hele dag ! We hebben heerlijk zitten kletsen, ondertussen liters thee gedronken, lekkere broodjes gesmuld en natuurlijk hebben we onze mannen uitgebreid 'besproken' ......*grijns*......

Super is het, als je zo openhartig met elkaar kunt praten over een toch wel heel persoonlijk onderwerp. We hebben al afgesproken snel weer zo'n gezellig poly-klets-dagje te plannen !

1 opmerking:

  1. Leuk is dat hè!?! Ik ben dan ook nog eens zo gelukkig dat een groot aantal van mijn vrienden dermate openminded is, dat ik het ook met hen kan bespreken.

    BeantwoordenVerwijderen