Alles is liefde !


dinsdag 21 juni 2011

Delen

Je kunt op veel manieren, op verschillende niveau's, met meerdere mensen dingen delen.
Wat je deelt met je geliefden gaat heel diep, met hen deel je alles. Ook met goede vrienden en vriendinnen deel je veel, en als het goed is kun je met hen ook de minder leuke dingen delen. Heerlijk als je zulke vriendschappen hebt !
Met mensen die je in cyberspace ontmoet, deel je in eerste instantie vaak alleen een bepaalde interesse. Je 'ontmoet' elkaar omdat je elkaar 'vindt' op basis van die interesse, waar je dan weer met elkaar over praat. En zo'n contact kan zich uitbreiden, of blijft oppervlakkig......

Gisteravond had ik een prachtig msn-gesprek met twee heel lieve mensen. Mensen die ik dus alleen maar ken via cyberspace, en nog nooit in real life heb ontmoet (al gaat dat zeker binnenkort gebeuren).
Het is mooi om te zien hoe cybercontacten als deze, die vanaf het begin al goed voelen, zich ontwikkelen en verdiepen, en hoe je dan tot vertrouwelijke gesprekken kunt komen, en veel kunt delen. Heel blij word ik daarvan !

Om wat voor zaken het ook gaat, delen met anderen is heerlijk !


3 opmerkingen:

  1. Ik ben t helemaal met je eens, ik vind t ook heerlijk om verschillende dingen met mensen te delen. zowel letterlijk als figuurlijk. En t mooiste vind ik nu toch wel dat we ook geluk en liefde kunnen delen.
    mooi geschreven.

    XX Angel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi om te zien dat mijn lief haar roeping heeft gevonden en in haar kracht van haar zijn is.
    Mooi om te mogen ervaren dat zij zoveel kan geven zonder te hoeven nemen.
    Mooi dat andere, van ver en dichtbij, haar weten te vinden en hun verhaal met haar willen (en durven) delen.
    Mooi dat ik dit van zo dichtbij mag meemaken en (met aller integriteit gewaarborgd) haar zie bloeien.....

    Mooi !!!!

    Kus, Je lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Katinka,
    Wij hebben elkaar wel ontmoet, maar dat was maar één keer! Ons contact speelt zich sindsdien ook alleen maar via internet af. Maar ook dan kun je een goede band opbouwen en veel vertrouwelijks delen.
    Groetjes M.
    (nog een virtuele vriendin )

    BeantwoordenVerwijderen