Alles is liefde !


woensdag 1 juni 2011

Verheugen

Ik ben me doorlopend aan het verheugen......

✩  op zometeen, lekker theedrinken met een vriendin
✩  op morgen, als we allemaal bij elkaar zijn
✩  op het komende weekend met mijn liefvriendje
✩  op de thuiskomst van onze dochter zondag
✩  op mijn eerstvolgende optreden
✩  op een 'polykletsdagje' volgende week
✩  op de zomervakantie, als mijn lief ook twee weken vrij is
✩  op mijn laatste werkdag
✩  op nieuwe uitdagingen
✩  op vanavond, mijn eerste zangcoaching voor jong talent
✩  op geplande uitjes met mijn mannen
✩  op mijn verjaardag, die we ook 'poly' gaan vieren
✩  op een avondje film met mijn moeder
✩  op het optreden met het familie-bandje
✩  op nog ontelbaar veel momenten van samen-zijn

De lijst is nog veel langer te maken, want er is zoveel om me op te verheugen.
Ik ben een bevoorrecht en heel gelukkig mens.......


3 opmerkingen:

  1. Heerlijk die vooruit zichten, en als je je hier op richt komen er zo alleen maar meer dingen bij ;) veel leuker om hier aan te denken dan aan de negatieve dingen in je leven, ik heb dan geleerd via LOA. Wat je energie geeft groeit. ;)
    Mooi om te lezen dat je zoooo heerlijk kan genieten van je leven. Gewoon heerlijk.

    XX Angel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk toch, je verheugen en die dankbaarheid voelen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja ik vind het ook heerlijk je blogs te lezen en vind het zo fijn wat je allemaal mag beleven en voelen.
    geniet er volop van.
    soms kan ik tikkie jaloers zijn omdat het mij niet op deze manier lukt en het graag zo zou willen.
    btw vind je lijstjes ook leuk
    je wist je dat heb ik al paar maal gebruikt op mijn hyves en ook deze verheugen op pik ik van,
    vind het leuk zo mijn friends te laten delen in wat me bezig houd

    geniet van je weekend

    liefs en kus

    BeantwoordenVerwijderen