Alles is liefde !


zondag 3 juli 2011

Verwend

Ik geloof wel dat ik verwend ben ja, en niet zo'n beetje ook !
En dat in alle opzichten.....met name ben ik tot op het bot verwend door alle liefde die ik krijg......

Dit weekend met mijn liefvriendje was ook een echt verwenweekend. En niet alleen omdat ik zo verwend ben op mijn verjaardagsfeestje op zaterdag, met zijn kids en familie !
Dat was echt een enorm leuke dag, mijn liefvriendje's kinderen en zijn broer en zus met hun gezinnen waren allemaal van de partij. Mijn liefvriendje had slingers voor me opgehangen, we hadden heerlijke taart besteld (die ik gezellig samen met zijn jongste ben gaan ophalen) en ik heb heel leuke en lieve kadootjes gekregen. Het was ontzettend gezellig, en we hebben echt enorm veel lol gehad met z'n allen. Erg leuk ook dat we spontaan een dagje uit met de hele familie hebben afgesproken !
's Avonds na het eten zijn we nog gezellig met de kids iets gaan drinken in een leuk café. Helemaal grappig was het fanatieke spelletje Mens-Erger-Je-Niet (met bitterballen) wat we daar hebben gespeeld........

De dag ervoor hebben mijn liefvriendje en ik elkaar verwend. We zijn uitgebreid gaan stadten om voor elkaar iets moois uit te zoeken. Over ruim een week vieren we namelijk dat we een jaar een relatie hebben, en we hebben voor een bijzonder kado gekozen. Een kado dat voor ons aangeeft dat we zielsveel van elkaar houden en dat onze relatie heel bijzonder is. We hebben wat tijd nodig gehad om te vinden wat we precies zochten, maar het is gelukt ! Ik verheug met al op het moment van uitpakken volgende week.....
Na een dag door verschillende stadscentra te hebben gewandeld, andere noodzakelijke boodschappen en lekker een hapje eten en een fijn gesprek op een helaas ietwat lawaaierig terras, was het heerlijk om ons thuis voor de rest van de avond terug te trekken op onze tantra-kamer. De uren vlogen gewoon voorbij en het was weer schandalig laat toen we uiteindelijk ons bed in doken.
Ook de rest van het weekend was heerlijk. Heel gezellig ook was samen eten met mijn liefvriendje's dochter op donderdag (die trouwens samen met haar vriend speciaal een heel eind is omgereden voor mijn feestje op zaterdag, zo lief !). We hebben gewoon gedaan waar we zin in hadden, zijn echt 'samen' geweest, en ook dat is verwend zijn.

Verwend zijn betekent voor mij ook alle tijd en aandacht voor elkaar hebben, 'alleen-wij-tweeën-tijd'. De tijd die mijn liefvriendje en ik samen hebben is voor mij heilig, die tijd is echt van ons, en van niemand anders. In dat opzicht zijn er wel dingen die ervoor zorgen dat dat niet altijd aan de orde is, en dat resulteerde in een emotioneel gesprek. Gek genoeg is dat ook verwend zijn, zulke gesprekken mogen er zijn, ook al is het soms erg lastig. Verwend zijn door begrip te krijgen, door een spiegel voorgehouden te krijgen en door tot nadenken te worden aangezet. Ook in dat opzicht ben ik (gelukkig) erg verwend.

Verwend ben ik natuurlijk ook door mijn lief. Mijn lief die zoveel van me houdt, die me zoveel gunt, die mijn relatie met mijn liefvriendje accepteert en me alle tijd geeft om die relatie ook werkelijk te beleven.
Verwend ben ik daardoor dus ook door de vele momenten die ik kan doorbrengen met mijn liefvriendje. Zoals in deze periode, waarin we elkaar praktisch elk weekend, of anders in ieder geval minimaal één keer per week, kunnen zien.
Verwend ben ik dus, en heel eerlijk, ik geniet daar mateloos van !

(vandaag ben ik ook nog verwend met een prachtige bos bloemen en een envelop ter ere van mijn 12,5 jarig jubileum op mijn werk. Wel een beetje raar om dat te vieren nu, morgen is tenslotte mijn allerlaatste werkdag.... Ik ga mijn collega's morgen dus ook maar eens verwennen, met taart !)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten