Alles is liefde !


woensdag 20 juli 2011

Vertroetelen

Onverwacht ben ik de komende dagen bij mijn liefvriendje. Pas volgende week zou ik weer naar hem toe gaan, maar door omstandigheden is de planning omgegooid.
Dit weekend ga ik naar hem toe om hem een beetje te vertroetelen. Hij moet een kleine operatie ondergaan, en zal daarna echt wel even bij moeten komen.
We gaan er dus maar een paar rustige, luie dagen van maken. Lekker thuis blijven, films kijken, slapen, rondlummelen, kletsen........ We zijn in ieder geval lekker samen, en zo heeft hij alle rust en tijd om weer helemaal fit te worden.
Ook dit soort dingen doen wij samen, ook dit hoort bij onze relatie. En wat heerlijk om er zo voor elkaar te kunnen zijn !

(Natuurlijk zou dat allemaal niet kunnen als mijn lief niet zo ontzettend lief zou zijn.....hij vond het oké dat ik er deze dagen helemaal voor mijn liefvriendje ben, zo fijn is dat. Dus, en dat zeg ik ook namens mijn liefvriendje: 'dank je wel lief ')......

1 opmerking:

  1. leg hem maar lekker in de watten die grote schat van je hihi en die andere grote schat verdient heel veel knuffels dikke kus je dinnetje

    BeantwoordenVerwijderen