Alles is liefde !


vrijdag 8 juli 2011

(Poly-) Partytime !

Er komt een heel lang en heel feestelijk weekend aan.......
Van zaterdagavond tot woensdagmiddag vieren we feest, wat een zaligheid !

Mijn verjaardag komt er weer aan, en dit jaar vier ik die samen met mijn lief, mijn kids en mijn liefvriendje. We beginnen zaterdagavond al met een terrasje met z'n allen !
Zondagmiddag geef ik een borrel voor familie en vrienden, en een aantal van die vrienden weten helemaal niets van mijn poly-leven. Ik ben dus heel benieuwd of er vragen gesteld gaan worden. Mijn liefvriendje is tenslotte een 'nieuw gezicht' voor hen......
Maandagavond gaan mijn liefvriendje en ik naar zijn 'buitenhuis', dan vieren we mijn verjaardag ook nog even met z'n tweetjes. Maar we hebben nog een reden voor een feestje........

Dinsdag, de dag na mijn verjaardag, vieren mijn liefvriendje en ik dat we één jaar samen zijn ! Zo'n bijzondere dag moet natuurlijk bijzonder gevierd worden. We hebben leuke plannen voor een lekker dagje uit samen. En nu maar hopen dat ons kado voor elkaar op tijd binnen is......het zou leuk zijn om dat dinsdag samen uit te kunnen pakken, dat zou het feest helemaal compleet maken ! Duimen dus !

Wat een heerlijke vooruitzichten weer, ik kan bijna niet wachten, was het maar alvast zaterdagavond......
(en intussen plaagt mijn lief me: 'ik heb al een kadootje voor je, maar zeg lekker niet wat het is' ..... Grrrrr, hij weet hoe nieuwsgierig ik ben.....)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten