Alles is liefde !


woensdag 13 juli 2011

Een jaar samen.......

Nog niet eens bijgekomen van het ene feestje, gingen we zo over in het volgende...... Een dag na mijn verjaardag, op dinsdag 12 juli, vierden mijn liefvriendje en ik namelijk dat we een jaar samen zijn......

Maandagavond zijn we al naar zijn 'buitenhuis' gegaan. Die avond hebben we mijn verjaardag ook nog even samen gevierd. Ik had al een mooi kado van mijn liefvriendje gekregen, maar nu waren er ook weer (errug leuke en lieve) kadootjes, hoezo verwend ?! En zo lief, zijn hele huis was versierd, met overal vrolijke slingers. En hartjes-ballonnen in de slaapkamer, maar die waren voor het andere feestje......

Een jaar samen, wat vliegt de tijd. Een jaar geleden hadden we onze tweede date, of eigenlijk onze eerste échte date, en die avond was het ook meteen raak.....helemaal verliefd.
Nu hebben we een stabiele, diepgaande, bijzondere en prachtige relatie, we houden zielsveel van elkaar en willen we elkaar echt nooit meer kwijt.

Dat moest gevierd worden ! Helaas was er een kleine domper op de feestvreugde, ons speciale kado voor elkaar was door een fout van een leverancier niet op tijd, zo jammer was dat. Om dit feest toch niet met lege handen te hoeven vieren, hadden we allebei voor kleine lieve kadootjes gezorgd. We vieren straks gewoon weer een klein feestje, als ons kado er wél is.......

Na een heerlijk ontbijt op bed, het uitpakken van de kadootjes en toch weer te lang blijven liggen, maakten we aanstalten om te vertrekken voor een leuk uitje. Fietsen, wandelen, kunst en cultuur, een lekker broodje, een biertje op het terras en heel mooi weer maakten dat we een heerlijke dag hadden samen. We vinden het altijd erg leuk om zulke dingen samen te doen, en gedurende de dag borrelden er weer allerlei plannetjes op voor andere leuke uitjes.
's Avonds zijn we lekker gaan eten, in een heel apart restaurant. Het had een nostalgische uitstraling en een heel moderne inrichting, een erg leuke combi. En het eten was overheerlijk !
Na ons dinertje zijn we lekker naar huis gegaan en hebben de rest van de avond heerlijk samen doorgebracht.

Zo fijn, alle tijd voor elkaar hebben. We hebben veel gepraat over het afgelopen jaar, wat er allemaal is gebeurd, wat we allemaal samen al hebben meegemaakt, hoe het zich allemaal heeft ontwikkeld. Over onze gevoelens die alleen maar dieper en sterker worden. Maar ook over de toekomst, wat gaat die ons brengen ? Het was erg mooi om weer te ontdekken dat onze ideeën daarover aardig overeenkomen, dat we allebei zo ongeveer hetzelfde doel voor ogen hebben. En heerlijk om al die liefde tussen ons te voelen stromen.......
We zijn gewoon heel erg gelukkig met elkaar !

Vandaag kwam aan alle feestelijkheden weer een eind. Ik ben enorm aan het nagenieten, zweef echt nog steeds een stukje boven de grond.
Maar, ik durf het haast niet te zeggen, ik hoef ook nog niet echt te landen want komend weekend feesten we weer gewoon verder, dan gaan we samen naar een leuk festival en vieren we de verjaardag van mijn liefvriendjes oudste zoon.....

Wat heb ik intens genoten de afgelopen dagen ! Ik ben heel gelukkig met en dankbaar voor alles wat mij telkens weer ten deel valt ! Ik ben een echte 'gelukkeling' !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten