Alles is liefde !


dinsdag 5 juli 2011

Het zit er op !

Een beetje rare situatie is het wel, je 12,5 jarig jubileum op je werk vieren, en een dag later je allerlaatste werkdag hebben......

Gisteren heb ik afscheid genomen van mijn baan. Best vreemd om de dingen die je al zo lang doet, ineens voor de laatste keer te doen. Om je sleutel in te leveren, je spulletjes van je bureau te halen, je postvak definitief leeg te maken......
Maar gelukkig voelt het ook goed. Ik heb een goede beslissing genomen, en daardoor is het ook prettig en rustig afgesloten.

Officieel ben ik nog tot 1 september in dienst, maar door de vakantie en nog op te nemen vrije dagen hoef ik nu al niet meer te werken. Gisteren hebben we even gezellig een uurtje bij elkaar gezeten, ik had taart meegenomen om mijn verjaardag alvast te vieren, en zo'n leuk sfeertje maakt dat je ontspannen gedag kunt zeggen. Definitief afscheid nemen van mijn collega's doe ik pas na de vakantie.

Maar voor nu zit het er op en ga ik eerst genieten van een heel lange vakantie !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten