Alles is liefde !


vrijdag 29 juli 2011

Komt goed schatje !

Gelukkig gaat het weer een stuk beter met mijn liefvriendje. Vorige week, net na zijn operatie, ging het allemaal niet zo geweldig, maar er zit vooruitgang in !
Gisterochtend moest hij op contrôle in het ziekenhuis en alles was in orde. Het kost meer tijd dan we verwacht hadden om helemaal te genezen, maar het komt goed ! 

Woensdagavond was ik al naar hem toe gegaan, omdat we donderdagochtend redelijk vroeg in het ziekenhuis moesten zijn. Weer een heerlijk avondje samen, echt genieten !
Na de contrôle en een nogal bizar gesprek met de arts, zijn we, om de goede afloop te vieren, donderdagmiddag lekker naar één van onze favoriete steden gegaan. Het was prachtig weer, dus het was heerlijk om wat rond te slenteren, een beetje te shoppen en op een terrasje neer te strijken. Even was er nog het plan om op bezoek te gaan bij mijn liefvriendjes' broer, maar dat kregen we logistiek niet meer voor elkaar. Jammer, maar dat doen we dan gewoon een andere keer.

In plaats daarvan zijn we naar huis gegaan, mijn liefvriendje heeft een uurtje lekker liggen slapen (die vermoeidheid is in ieder geval nog lang niet over) en ik heb intussen een interessante documentaire gekeken, nog wat opgeruimd en een beetje rondgerommeld. Na de koffie, weer een goed gesprek en nog een heel fijn uurtje samen ben ik weer huiswaarts gegaan.

Het mooie van dit alles is dat we onze relatie zo ook eens van de andere kant zien. Natuurlijk deelden we al alles, zowel alle leuke als minder leuke dingen, maar in een situatie als deze zie je elkaar ook op een heel andere manier. Zo is mijn liefvriendje een behoorlijk ongezellige zieke (en dat is mild uitgedrukt), en ik heb gemerkt dat ik daar dus niet zo goed tegen kan....... Maar goed, we hebben dit wel sámen meegemaakt en ik ben blij dat ik bij hem kon zijn in deze periode !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten