Alles is liefde !


vrijdag 2 december 2011

Oh kom er eens kijken...

Wat hebben we het druk ! Druk met knutselen, knippen en plakken, gedichten maken, kadootjes kopen, en vooral met geheim houden voor wie je zo druk aan het fröbelen bent… Dat laatste is nog het lastigste. Zeker als er geen ruimte is om ongezien een surprise in elkaar te zetten. In ons gezin is het voor sommigen dus geen geheim meer, wiens lootje door wie is getrokken. Beetje jammer, maar dat kan bijna niet anders in zo’n vol huis.


Nu de jongste twee naar school zijn, en de oudste twee lekker uitslapen, heb ik even tijd om mijn surprise voor ****** te maken (nee ik zeg niks !). Wat het moest worden wist ik al, het kadootje had ik al gekocht, dus ik ben lekker aan de slag. En het wordt best leuk !

Morgen vier ik Sinterklaas met mijn liefvriendje en zijn familie, de kadootjes daarvoor liggen al klaar en ook de gedichten staan op papier. Leuk, weer eens Sint vieren met kleine koters die nog heilig geloven ! Met ons gezin (én mijn liefvriendje !) vieren we het feest maandagavond. 

Nog even doorknutselen en rijmen dus. Ik begreep tenminste dat in ons eigen kringetje nog lang niet iedereen klaar is voor het grote feest... Ik ga in ieder geval weer snel aan de slag !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten