Alles is liefde !


woensdag 7 december 2011

In de knoop...

Ik zie, hoor, lees en voel bepaalde dingen
Die me verdriet doen en kwetsen
Ligt dat aan mij ? Voel ik te veel ?
Of juist niet genoeg ? Ik weet het echt niet…

Ik weet wel dat het me erg verward maakt
Dat ik soms niet weet of ik iets wel of niet moet doen
Wat is van mij ? Wat niet ?
Is wat ik voel terecht ? Of toch niet ?

Wel een reactie, geen reactie, doe ik iets fout ?
Of weet de ander ook niet wat te doen ?
Is het een onvoorspelbare samenloop,
en zal het ooit gaan wennen ?

Verwarring alom, een zwaar hoofd en hart
Moeilijk om te beschrijven wat ik voel
En waarom ik dat zo voel
Zo gelukkig zijn, en dan toch zo twijfelen

Soms snap ik mezelf gewoon niet…

3 opmerkingen:

  1. ZO herkenbaar weer ;), Maar erg moeilijk lijkt me ook dit op papier te zetten. Maar je bent niet de enige. Lastige situaties. Hoop dat je er toch uit komt.

    XX Angel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dikke knuffel lieferd van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Via Twitter:

    ★ weer zo moooi geschreven, is vooral moeilijk als t over niet zo'n leuke dingen zijn. xx #blogknuff ;)

    ★ snap er niks van maar dikke twitter hug

    BeantwoordenVerwijderen