Alles is liefde !


woensdag 14 december 2011

Kerstgevoel ?

De boom staat al in huis, maar moet nog worden voorzien van lichtjes en kerstballen. Normaal vind ik dat een heel gezellig klusje, maar nu moet ik me er echt toe zetten…

Ik ben totaal niet in kerststemming, nog niet in ieder geval. Er spookt van alles door mijn hoofd, er gebeurt weer van alles en er zijn nog heel veel dingen die ik moet doen, die ik maar niet voor elkaar krijg. Ik zit in een enorme denk-modus en kerst is wel het laatste waar ik mee bezig ben. Natuurlijk heb ik zin in de feestdagen, want dan is iedereen die mij lief is om me heen, en dat is zo enorm fijn. Maar nu is het gevoel er nog helemaal niet.
Dat warme kerstgevoel, dat gevoel van knus en gezellig, van liefdevol en samen zijn is even ver te zoeken. 

Het komt echt wel, dat gevoel. Hoop ik. Maar nu is het er in ieder geval niet…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten