Alles is liefde !


zaterdag 24 december 2011

All I want for Christmas...

Ik vind het echt een draak van een lied… Maar het zegt wel waar het allemaal om draait. Kerstmis draait niet om dure kado’s, chique galakleding, luxe kerstdiners  en exclusieve wijnen. Welnee ! Het allerbelangrijkste is liefde, warmte, verbondenheid en samen zijn met de mensen van wie je houdt.

Deze Kerst wordt weer heel speciaal, want de mensen van wie ik meer houd dan van wie of wat dan ook ter wereld, zullen er zijn. Mijn lief, mijn kids, mijn liefvriendje en ik, vanaf vanmiddag zijn we allemaal samen, om een paar heerlijke dagen met elkaar door te brengen. En dan gaat het niet om wat we eten, wat we dragen en hoeveel alles wel niet gekost heeft. We eten lekker, maar niet chiquer dan anders. Het liefst lopen we gewoon in joggingbroek door het huis, op Tweede Kerstdag is dat zelfs traditie bij ons. Het gaat om het samenzijn, om gezelligheid, om knus samen een spelletje doen of languit op de bank een film kijken. Om kletsen en lachen, om met z’n allen aan tafel, om je op je gemak voelen bij elkaar. 
Dát is waar het om gaat ! 

Ik wens iedereen zo’n Kerst vol liefde en geborgenheid, samen zijn en genieten van en met elkaar. That’s all I want for Christmas…

Heel fijne Kerstdagen, heb lief, koester en geniet !


2 opmerkingen:

  1. jij /jullie ook heel fijne dagen en veel plezier met elkaar , geniet ervan ..... liefs en kus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens je een heerlijke kerst lieve Diva met al die mensen om je heen die je zo vreselijk dierbaar zijn. Geniet, lach, speel en wees zo gelukkig als je maar kunt zijn!
    Dikke kus!
    Freda xxxx

    BeantwoordenVerwijderen