Alles is liefde !


zondag 11 december 2011

Avondje uit

Wat is er leuker dan een avondje kletsen in de kroeg, terwijl er een goede band speelt en je in het gezelschap bent van de twee liefste mannen van de wereld ?
Ja, daar moest ik ook even over nadenken, en ik kwam tot de conclusie dat dat, in ieder geval op dat moment, toch echt wel het allerleukste was !

Gisteren zijn we weer eens gezellig met z’n drieën op stap geweest. Mijn liefvriendje moest de hele dag nog werken, en was er net voor het eten. Na een gezellige maaltijd en koffie na, zijn we naar een kroeg in ons dorp gegaan, waar een leuke band optrad. Lekkere sound, erg prettig repertoire en een hoop gezelligheid. Samen met een lieve kennis hebben we genoten van de muziek, heerlijk meegeblerd en natuurlijk wat biertjes gedronken.

Toen de band stopte met spelen hadden mijn mannen samen al besloten dat we nog een tussenstop zouden maken op weg naar huis. Precies, we moesten even aanleggen bij de shoarmatent… Ach, dat hoort er ook wel een beetje bij na een avondje uit.

Toen we, heel laat, thuiskwamen, hebben we samen nog wat gedronken. Tweede kwam op dat moment ook thuis van een duidelijk heel gezellig feestje…
Mijn lief en tweede zijn gaan slapen en mijn liefvriendje en ik hebben nog even een fijn uurtje samen nagekletst. 

Vanochtend waren we dan ook niet heel erg vroeg wakker. We zijn de dag rustig begonnen met een gezellig ontbijtje. Mijn liefvriendje had nog een afspraak vandaag, en is net vertrokken. Mijn lief heeft zojuist een enorme pan soep gemaakt, de kinderen zijn met van alles in de weer en ik heb besloten dat deze zondag ‘joggingpakdag’ wordt… Heerlijk ! 
Fijne zondag allemaal !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten