Alles is liefde !


vrijdag 16 december 2011

Bijna écht weekend !

Op een gewone doordeweekse vrijdag tot half 12 in bed liggen... Dan rustig wakker worden met een kopje koffie en genieten van volledige rust... Kan dat ? Ja, dat kan echt !

Momenteel ben ik in het buitenhuis van mijn liefvriendje. Dit weekend brengen we weer samen door. Omdat het logistiek gezien even wat rommelig was, heeft mijn lief me gisteravond hier heen gebracht. Zo lief...


Mijn liefvriendje moet vandaag gewoon werken, maar hij is vanmiddag gelukkig al vroeg thuis. Vanavond hebben we namelijk een etentje van zijn werk. Best spannend, ik ken daar helemaal niemand... Maar wel heel leuk om zijn collega's te leren kennen. Na het etentje rijden we weer terug naar Brabant. We gaan weer ettelijke kilometers maken dit weekend. En heel veel leuke dingen doen !

Maar tot mijn liefvriendje weer thuis is doe ik lekker waar ik zin in heb, rommel hier een beetje rond en ga strak op mijn gemakje douchen en optutten. Natuurlijk zou het leuker zijn als hij er nu was, maar dat is niet anders. Ik geniet nu van de rust en vanaf vanmiddag gaan we samen lekker genieten. Dan kan het weekend écht beginnen. Nog een paar uurtjes...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten