Alles is liefde !


donderdag 22 december 2011

Een échte TOP avond...

De laatste week vóór Kerstmis is druk, erg druk. Iedereen heeft meer dan van alles te doen. De laatste dingen afmaken op het werk, ouderavonden, kerstinkopen doen, kerstborrels, thuis de boel aan kant maken…pfffff.

 
De laatste week vóór Kerstmis staat ook in het teken van Serious Request. Zoals in voorgaande jaren is Het Glazen Huis er ook dit jaar weer en wordt er overal in het land aktie gevoerd voor het goede doel. Een goede zaak, al denk ik wel dat er ook in ons eigen kikkerlandje nog genoeg te doen is… Neemt niet weg dat ik het een geweldige happening vind, elk jaar weer. Ook bij ons staat de televisie de hele dag aan. Echte geniet-tv, al die hartverwarmende akties die overal worden gehouden.



Dit jaar heb ik ook mijn eigen bescheiden steentje bij mogen dragen. Een bigband uit de regio organiseerde een hele dag vol muziek, waarbij alle muzikanten (en dat waren er nogal wat) belangeloos hun medewerking verleenden. Gisteravond laat heb ik opgetreden met mijn band. Als laatsten in een lange rij mochten wij de dag swingend afsluiten. En dat is gelukt ! Er was niet echt heel erg veel publiek meer, maar we hebben de mensen die er nog waren wel lekker aan het dansen gekregen. Het was ook erg leuk dat onze twee oudsten van de partij waren, met een paar vrienden ! 

Het optreden ging erg goed, we hebben heerlijk relaxed staan spelen. Toch was er een momentje dat het mis dreigde te gaan, omdat ik heel even volledig van mijn apropos raakte… Dat was op het moment dat ik ineens mijn liefvriendje zag… Hij moest die avond zelf repeteren, en ik had nooit gedacht dat hij langs zou komen. (Later bleek dat hij mijn lief, die me met een brede grijns aan zat te kijken, al een sms had gestuurd dat hij onderweg weg, maar dat mocht ik dus niet weten).
Ik raakte even erg geëmotioneerd, ik vond het zo fijn hem te zien, zeker omdat we eerder die avond een nogal heftig telefoongesprek hadden gevoerd. Dat was wel even lastig zingen hoor, met een enorme brok in je keel… 

Na nog een gezellig poosje naborrelen en een dikke kus en knuffel, is mijn liefvriendje weer vertrokken. Mijn lief en ik zijn nog lekker een poos blijven hangen, onder het genot van een biertje en gezellig kletsen met mijn bandleden. Het was met recht, en op alle fronten, een TOP avond !!!

(En nu op naar Kerstmis ! Het menu is bedacht, een groot deel van de boodschappen is dankzij mijn lief al binnen, nog even als een speer door het huis heen, en dan mag het feest beginnen. Iedereen die me lief is, zal er zijn, wat een geweldig vooruitzicht ! Ik kan bijna niet wachten…)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten