Alles is liefde !


dinsdag 29 november 2011

Met mijn mannen op stap

Onze gezamenlijke avond uit gisteren was weer een waar feest. Samen met mijn lief en liefvriendje ben ik naar een geweldig concert geweest. Wellicht zegt ‘Buena Vista Social Club’ jullie iets… ? Al in het voorjaar had ik kaartjes hiervoor gekocht.  En nu was het dan zover ! Het concert was fantastisch, heerlijke muziek en we hebben fantastische muzikanten aan het werk gezien. Ik ben groot fan, en deze muziekstijl is mij als muzikant ook niet vreemd. Dus dat zat wel goed !

(Eliades Ochoa en band, 28-11-2011: luister naar één van hun bekendste nummers)

Na afloop hebben we nog gezellig een uurtje geborreld met één van mijn bandmaatjes en zijn vrouw, die er toevallig ook waren. Super leuk ! Zij kennen mijn liefvriendje inmiddels ook en weten hoe het zit bij ons… 

Lekker nagekletst én erg gelachen dus, en daarna thuis nog even wat gedronken. Mijn liefvriendje moest natuurlijk nog een flink eind rijden, en ging, voor een doordeweekse maandag, eigenlijk veel te laat naar huis. Dat merkte hij dus vanochtend…

Het is erg leuk dat we regelmatig dit soort dingen samen doen. We vinden het alle drie erg gezellig en voor mij is zo’n avond dubbel genieten ! Ik kijk uit naar de volgende keer, en dat is over een week al weer ! Leuk !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten