Alles is liefde !


vrijdag 11 november 2011

Feestweekend !


Oudste is weer thuis !! Na een week van screening en observatie zit het er weer op voor haar, en mochten we haar vanmiddag weer mee naar huis nemen. Helaas is het gewenste resultaat niet bereikt, en zal ze nog een keer een weekje terugmoeten. Maar voor nu is het heerlijk dat ze weer lekker thuis is.

Een fijn begin van het weekend dus ! Een weekend dat in het teken staat van Sinterklaas, want morgen legt Pakjesboot 12 weer aan, maar ook van carnaval ! 
Vandaag is het de elfde van de elfde, en dat ook nog in een elfde jaar ! Zeker bij ons in het zuiden wordt deze datum aangegrepen om uitbundig feest te vieren. 
Vandaag doe ik nog niet mee, maar morgen ga ik me ook in het feestgedruis storten. Dan ga ik samen met mijn liefvriendje op stap met de carnavalsband. Heb er zin in !!

Een heel goed weekend allemaal, dat van mij is al heel fijn begonnen ! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten