Alles is liefde !


dinsdag 22 november 2011

Mijlpaal 2

Gisteren kwam ik tot de ontdekking dat ik al 199 blogs heb geschreven…

En dit is de 200e ! Wow, tweehonderd dus ! Sinds september vorig jaar schrijf ik over wat ik zoal meemaak. (Ik ben dus aardig produktief…). Ik schrijf over hoe mijn leven met mijn twee mannen er uit ziet. Over mijn kinderen. Over dagelijkse gelukjes en verdrietjes. Over zorgen en plezier. En vooral over de liefde, heel veel liefde…

Bij mijn 100e blog heb ik een klein feestje gevierd. Deze 200e vind ik eigenlijk ook wel een eervolle vermelding, een feestelijke taart en slingers waard. Feestje dus !

Hoera, 200 blogs ! Op naar de 300…


6 opmerkingen:

  1. gefelicidivaflapstaart BTPF4ffr!!!!!!! -xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Felicitatie-tweets:

    ★ Gefeliciteerd!! #blog

    ★ Gefeliciteerd!!! #200 *smakkerts geeft*

    ★ gefeliciflapciteerd #blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hiep Hiep Hiep hoera , gefeliciteerd op naar de 300
    Van Polylien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd en ga lekker door met schrijven, want ik lees je graag!!
    Liefs
    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met deze mijlpaal en ga lekker verder met schrijven!

    BeantwoordenVerwijderen