Alles is liefde !


donderdag 17 november 2011

Zucht...


Waarom maak ik steeds die fouten
Wanneer doe ik het eens goed
Geen idee meer wat verwacht wordt
Wat  wel kan, of juist niet moet

Gedoe om hele kleine dingen
De moeite van de strijd niet waard
Verwachtingen die ik niet snapte
En weer voel ik me dan bezwaard

Intussen komen er dan mensen
Vragen me om goede raad
Aan mij, die het zelf niet voor elkaar krijgt
en onzeker in het leven staat

Ik denk graag mee met iedereen
Kun je niet dat, zou je niet dit
Maar voor mezelf een goed advies
Denk niet dat dat er echt in zit

Graag zou ik tegen mezelf eens zeggen
Diva, en nu doe je het zó
En dan zien dat het nog werkt ook
Dat was pas een mooi kado

Tot die tijd rommel ik verder
En steun een ieder met raad en daad
Met alle tijd, en heel veel liefde
Sta graag voor iedereen paraat

Zelf blijf ik die fouten maken
En weet je, dat is ook geen punt
Maar behalve raad aan anderen
Had ik mezelf ook wijsheid gegund

Gelukkig ben ik maar een mens
Dus gaat er soms wel eens iets mis
Maar weet dan dat het goed bedoeld,
en altijd met heel veel liefde is !

4 opmerkingen:

  1. Zeg diva, ook jij mag andere mensen om raad vragen hoor.... Er zijn meer mensen met een brede schouder en een luisterend oor... *love you* Smak!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi heel herkenbaar , heb je tekst even gecopieerd , hoop je het goed vind.
    en ga gewoon verder en vraag zelf ook steun en fouten maken we allemaal , maar verder is je leven denk best heerlijk
    geniet ervan

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties via Twitter:

    ★ ik vind je blog van vandaag super! Probeer je niet het slachtoffer te voelen meis. Zie het als een leerproces. Respect!

    ★ Herkenbaar je blog over twijfels, verwachtingen, het af en toe even niet weten. Ik leef mee zoals je ook met mij meeleeft.

    ★ Wow meisje, ja helaas gaat niet alles zoals wij denken dat het kan, vallen en opstaan #zucht

    BeantwoordenVerwijderen