Alles is liefde !


vrijdag 4 november 2011

Lekker bijkletsen


Een hele dag bijkletsen en theeleuten ! Wat een geweldige manier om een gewone doordeweekse donderdag speciaal te maken !
Ik was gisterochtend al vroeg in de trein gestapt om weer eens een gezellige dag door te gaan brengen met een heel dierbare mail-, twitter-, en samen-over-alles-kunnen-praten-lieverd.


Die treinreis was al een heel avontuur, het was een puinhoop op het spoor. Mijn intercity reed niet, het was een raadsel of ergens overstappen überhaupt zou gaan lukken en in de trein die wel reed voelde ik me als een sardientje in een te krap blikje. En ik had die ochtend nog staan twijfelen, of ik toch niet met de auto zou gaan…
Uiteindelijk ben ik, zij het met meer dan een uur vertraging, toch op de plaats van bestemming aangekomen. Dan maar wat later beginnen aan die liters thee !

We hebben heel uitgebreid bijgekletst, allerlei onderwerpen zijn weer de revue gepasseerd. Zo leuk is dat, we hebben altijd zo veel te bepraten, de tijd vliegt altijd voorbij. Na veel thee en koek en een lekkere lunch kreeg ik een enorm fijne reiki-behandeling.  Ik was totaal ontspannen, betrapte me er zelfs op dat ik zowat in slaap viel. Ik moest na afloop echt even terugkomen op aarde…

Wat een fijne dag was het ! Met de belofte elkaar snel weer te zien namen we afscheid en tijdens de reis naar huis (die wel heel soepel verliep gelukkig) bedacht ik me hoe waardevol het is om zo fijn over werkelijk alles te kunnen praten… *lucky me*…

2 opmerkingen:

  1. Reactie via Twitter van mijn 'bijklets-lieverd':

    ★ Wat een leuk en #gezellig blog! Kan het alleen maar beamen! Topdaggie!

    BeantwoordenVerwijderen