Alles is liefde !


maandag 14 november 2011

Een fijn dagje ziek zijn

Gisteren liep het allemaal anders dan gepland, maar toch werd het een enorm fijne dag !

Zaterdagmiddag was mijn vriendje er al vroeger dan verwacht, fijn was dat ! Na een gezellige maaltijd zijn hij en ik vertrokken voor een leuk avondje uit. Het carnavalsseizoen is aangebroken en dat moet natuurlijk gevierd worden. Daar kun je niet omheen als je in een carnavalsband speelt. Dus ik heb mijn carnavalsoutfit te voorschijn gehaald en daar gingen we dan...

Supergezellig was het ! Leuk om iedereen weer eens te zien, dat was namelijk al een tijd geleden. Tel daar een carnavaleske sfeer, lekkere biertjes en een hoop plezier bij op en het is wel duidelijk dat we een leuke avond hadden. We rolden, eenmaal thuisgekomen, dan ook lekker moe ons bed in.

Toen ik een paar uur later wakker werd, had ik erge dorst (nadorst heet dat toch ? *grijns*) en dronk een glas water. Tot zover niets aan de hand. Tot ik weer boven kwam… Ineens werd ik draaierig en heel erg misselijk… pffff, wat was ik ineens ziek. Ik ben weer terug naar bed gegaan, en heb toch nog een hele poos lekker geslapen. Maar toen ik wakker werd, en overeind kwam, ging het weer mis. 

Dat heeft de hele dag zo geduurd. Ik ben dus het bed niet uitgeweest. Mijn liefvriendje heeft me enorm vertroeteld, zo lief. Hij zorgde voor het ontbijt en de lunch, heeft de hele dag kopjes thee voor me gehaald en bleef lekker bij me in bed liggen. Ik heb regelmatig even geslapen, dus echt leuk gezelschap was ik niet. Maar met de televisie aan, af en toe kletsen en gewoon knus bij elkaar liggen, hadden we toch een heel erg fijne dag samen.

Toen we uit bed kwamen, was het al lang weer donker, en tijd voor het avondeten. We zijn samen op de bank gekropen en zo hebben we nog lekker een paar uurtjes nagesudderd. Toen moesten we echt aktie gaan ondernemen, het was al erg laat, en mijn liefvriendje had nog heel wat kilometers voor de boeg. 

Het was mooi om te ondervinden dat we allebei, ondanks dat ik me echt niet goed voelde en we helemaal niets hebben ondernomen (dat doen we de volgende keer wel weer), toch zo’n heerlijke dag hebben gehad. Lekker samen in bed, helemaal niets hoeven en je volledig op je gemak voelen bij elkaar. Het was bijna fijn om op deze manier ziek te zijn…

(Ik had gehoopt er met een dagje vanaf te zijn, maar helaas, het is nog steeds niet beter. En vandaag weer de hele dag in bed liggen, tja, dat zit er jammer genoeg niet in...)

3 opmerkingen:

  1. Lieve reacties via Twitter:

    ★ Weer een mooie blog Hon ook al was het onderwerp wat minder... weer opgeknapt toch? ;-))

    ★ Sterkte Diva, het heerst. Ik hoor om me heen ook veel van deze klachten. Ik hoop dat je je snel weer fit voelt.

    ★ Beterschap lieverd!

    BeantwoordenVerwijderen