Alles is liefde !


donderdag 24 november 2011

Even laten bezinken...

Vandaag had ik een Avatar introductie training (klik hier voor info). Samen met Ageeth Veenemans als begeleider ben ik op zoek gegaan naar een belemmerende overtuiging waarvan ik het bestaan, rationeel in ieder geval, nog niet kende (transparante overtuiging). Toen die eenmaal boven kwam, was dat nogal heftig (en dan te bedenken dat er echt nog wel meer zitten).

Nieuwe inzichten, begrip, emoties, herkenning en verwondering zijn voor mij de steekwoorden van vandaag. De Avatar training op zich is een heel pittige, maar met een, als het goed is, verbazingwekkend resultaat. Ik ben in ieder geval van plan de training te gaan doen. Maar omdat deze nogal kostbaar is, en logistiek ook wel het één en ander vraagt, heb ik dat nog eventjes uitgesteld.
Ik ben er van overtuigd dat deze training mij veel goeds kan brengen. Ook weer een nieuw pad dat ik in ga slaan dus. Mooi, al die stappen die ik kan en mag maken !

Nu ben ik in mijn liefvriendje's 'buitenhuis', rommel wat rond en denk na over deze indrukwekkende dag. Straks komt hij thuis, om gezellig samen te eten en vanavond Sint-kadootjes te gaan kopen. Fijn, zo'n avondje samen !

En de komende dagen worden ook heel fijn ! Mijn lief en ik gaan lekker samen een weekendje weg. Logeren in een superleuke bed & breakfast, leuke plekjes bekijken, lekker relaxen en gewoon doen waar we zin in hebben. Zo heerlijk, ik kijk er echt enorm naar uit !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten