Alles is liefde !


woensdag 9 november 2011

Veranderingen

 
Er zijn veranderingen op til. Op allerlei fronten
Grote veranderingen ? Nee, dat niet direct. Of eigenlijk weet ik dat niet.
Maar wel veranderingen die bepalend zijn. Voor 
mijn relaties. Voor de toekomst. 
Voor wie ik ben.
 

Het voelt wel goed. Dat wel. Er gebeuren allerlei dingen momenteel.  Mooie dingen. Onverwachte dingen. Emotionele dingen.
Het lijkt of er allerlei processen in werking worden gezet.
Al eerder schreef ik over allerlei ontwikkelingen. Die hadden voornamelijk met mezelf te maken. Maar de dingen die nu gebeuren, hebben ook heel veel met anderen te maken. Gebeuren door anderen. Komen van anderen.Dat maakt het weer heel anders. Want daar moet je op anticiperen. In meegaan. Of juist niet.

Best spannend hoor. Voelen dat er van alles gaat veranderen, gaat gebeuren, maar niet precies weten wat het zal brengen.  Eigenlijk is dat niets voor mij. Ik houd graag de controle. Hoewel dat de laatste tijd wel wat minder wordt. Ik bemerk bij mezelf dat ik het soms ook wel los kan laten, en hoewel ongedurig, wel kan wachten op wat er gaat gebeuren. Da’s ook weer een verandering……

Veranderingen, geen idee wat er komen gaat, maar Ik wacht het af, met open blik en een verwachtingsvol hart !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten