Alles is liefde !


woensdag 28 november 2012

Sint-knutselen

Het grote plak-, knip-, rijm-, en knutselfeest is weer begonnen. Sint is in het land ! Hier in huis struikel je over potten verf, scharen, inpakpapier en knutselkarton en overal zijn half afgemaakte surprises verstopt.

Vandaag ga ik zelf aan de slag. Niet met mijn eigen surprise, dat zal wel weer een last-minute-klus gaan worden, maar met het maken van een spel. Een écht Sinterklaasspel. Zo één waarmee je de hele avond zoet bent. Want lukraak kadootjes uitpakken is niet leuk. Dan is zo'n Sinterklaasfeestje veel te snel voorbij. Dit spel is voor a.s. zaterdag, als mijn liefvriendje en ik samen met zijn familie het feest vieren.

We hebben geen nieuw spel verzonnen. Het is gebaseerd op een bestaand spel. Mijn liefvriendje heeft de regels aangepast, en ik mag het in elkaar knutselen. En dat is nog een hele klus. Zometeen ga ik snel riching winkels om de benodigde spullen te kopen en dan hup, aan de slag. Ik hoop het vandaag af te krijgen, maar gezien de omvang van het spel weet ik niet of dat wel gaat lukken... Gelukkig is het nog geen zaterdag !

Dus ik zet straks een grote pot thee, pak er lekker wat pepernootjes bij, zet voor de sfeer een cd met Sinterklaasliedjes op, ga volledig in knutsel-modus en dan moet het goedkomen !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten