Alles is liefde !


vrijdag 23 november 2012

Even zonder mijn lief

De komende week is mijn lief er niet. Zometeen vertrekt hij, en is pas volgende week vrijdag weer terug. Het zal best stil zijn, zo zonder hem...

Mijn lief gaat er even een weekje alleen tussen uit. Even de rust opzoeken. Even alles op een rijtje zetten. Even niet gestoord en afgeleid worden door werk en gezin. Gewoon even alle tijd voor zichzelf. Een weekje niets. Zo op z'n tijd is dat gewoon nodig, en fijn.

Ik hoop dat hij een fijne week heeft en er van geniet. Dat hij voldoende 'oplaadt' om er weer fris tegenaan te kunnen. Dat hij dingen voor zichzelf op kan lossen. En helemaal tot rust komt. Maar ik zal 'm wél missen...

Heb het fijn, lief ! xxx

1 opmerking:

  1. Reacties via Twitter en Facebook:

    ★ wat heerlijk toch, als je elkaar het gunt om even op jezelf te kunnen zijn! Ik hoop dat hij een goede tijd heeft

    ★ Mooi blogje Diva. Rust doet goed.

    ★ Heb je blog gelezen. Fijn voor hem. Lekker leegwaaien :-)

    BeantwoordenVerwijderen