Alles is liefde !


donderdag 22 november 2012

En plein publique...


Echt wel spannend ! Ik heb er toch wel kriebels in mijn buik van. Want nu is het ‘officieel’, zeg maar. Nu is het helemaal ‘out in the open’. En dat is best eng. Maar ook fijn. Het kan maar duidelijk zijn tenslotte…

Vandaag verscheen het blad waar mijn lief, mijn liefvriendje en ik met een verhaaltje én een foto in staan. Het gaat om een artikel waarin nog drie andere ‘poly-families’ en wijzelf vertellen hoe het is om polyamoreus te zijn, en zo te leven. Al een poos geleden hebben we gesproken met de auteur van het artikel en is er een heuse fotoshoot geweest. Dat was erg leuk, maar toen konden we ons nog niet echt een voorstelling maken van hoe het er uit zou komen te zien.

Nu weten we het dus ! Het staat er in, luid en duidelijk. Het verhaaltje klopt, de foto is leuk, maar wel heel erg groot (schrik !) en de deur staat nu dus wagenwijd open. Ik ben heel benieuwd of er reacties komen en hoe die reacties zullen zijn. Pfffff… *even heel diepe zucht slaakt*

(Ik denk dat ik ook maar een exemplaar bij die roddelende buurvrouw in de bus doe, zijn alle praatjes ook meteen de wereld uit *grijns*)

1 opmerking:

  1. Reacties via Facebook:

    ★ Wel erg Benieuwd nu hoor ;-)

    ★ ben benieuwd ga 'm morgen kopen. Blad is nieuw dus veel mensen kennen het nog niet. Dus het zal ook veel mensen ontgaan. Maar ook veel niet. Trots op jullie. Je hoort nog van me wat ik er van vond.

    ★ Wauw, wat een stap. Ik bewonder je erom. X

    ★ proficiat baanbreekster !

    BeantwoordenVerwijderen