Alles is liefde !


zaterdag 1 januari 2011

Een Gelukkig Nieuw Jaar

Het is zover, 2011 is begonnen, en hoe !
Een geweldige jaarwisseling heb ik gehad, samen met  mijn lief, onze kinderen en mijn liefvriendje.
We hebben een enorm gezellige avond gehad, lekkere hapjes en drankjes erbij, gezellige muziek, op een gegeven moment zaten we zelfs met z'n allen luidkeels te zingen.
Onze zoon is om 11 uur met z'n vrienden (want die waren er ook allemaal) naar het volgende adres gegaan (ze waren echt overal en nergens deze avond) en wij hebben om twaalf uur samen geproost op het nieuwe jaar.
Heel bijzonder was dat, om op dat moment mijn twee mannen naast me te hebben.
Natuurlijk is het erg laat geworden, mijn liefvriendje en ik hebben nog lang zitten praten, we hadden het eerder op de dag, toen we met z'n tweetjes ergens koffie zijn gaan drinken, al gehad over onze verwachtingen in het nieuwe jaar en hebben daar 's nachts heel uitgebreid over doorgekletst.
Na lekker te hebben uitgeslapen en nog lang heerlijk lui met z'n drietjes onderuit op de bank te hebben gehangen (ik weer als een prinses tussen mijn lieverds in en wat voelt dat voor alle drie goed, en eigenlijk heel gewoon), zijn we vanmiddag toch nog maar aktief geworden.
Samen met onze jongste twee kids zijn we gaan bowlen, en dat was super gezellig.
Een heuse competitie brandde los tussen onze derde zoon en mijn liefvriendje, het ging bijna hard tegen hard, ook mijn lief liet zich niet kennen en de ene strike na de andere werd gegooid.
Leuk, om zoiets met z'n allen te doen !
Toen thuis nog gezellig samen gegeten en koffie gedronken, en daarna is mijn liefvriendje weer naar huis gegaan.
Het waren dus wederom  bijzondere dagen. Net als met Kerst had ik ook nu weer het gevoel dat het klopte, dat het zo hoort, mijn twee mannen om me heen, het voelt gewoon goed, voor ons alle drie.
Zo goed zelfs, dat mijn liefvriendje daarnet nog zei, dat hij er vanmiddag bij het bestellen van een biertje helemaal niet bij stil had gestaan dat hij vanavond weer naar huis zou gaan en dus moest rijden.......
En hij kwam een beetje ziek bij ons aan, normaal is hij dan het liefst alleen, maar nu was het voor hem geen probleem om zich bij ons gewoon ziek te voelen en om in bed te kruipen als dat nodig was.
Dit soort dingen zeggen me dat het gewoon hartstikke goed zit, het diepe en intense van onze relatie geeft hem (en mij !) dit gevoel, en dat hij zich thuis voelt bij ons, niet alleen bij mij, maar ook bij mijn lief en kinderen. Voor hen hoort hij er ook gewoon bij en ze vinden het gezellig als hij er is. Heerlijk is dat !
Wat 2011 gaat brengen weet niemand. Ik hoop van harte dat het een geweldig jaar gaat worden, een jaar van verdere ontwikkeling, een jaar van groeien en leren, een jaar dat ik weer samen met mijn twee mannen die ik allebei zo lief heb mag doorbrengen, een jaar met  nog meer liefde dan er al was, want al die liefde groeit nog elke dag, een jaar van samen zijn en genieten.........
Wij zijn dit jaar in ieder geval op een fantastische manier met z'n allen ingegaan, en zoals mijn lief zei: het voelt gewoon goed, alsof het zo hoort en nooit anders is geweest.
En dat is toch met recht een prachtig begin van een heel mooi en gelukkig nieuw jaar !

Ik wens iedereen een geweldig, gezond en heel liefdevol 2011 !
May all your wishes come true.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten