Alles is liefde !


donderdag 27 januari 2011

Kadootje

Kadootjes, wie krijgt ze niet graag ?
Een paar weken geleden hebben mijn liefvriendje en ik voor ons half jaar samen zijn, van mijn lief theaterkaartjes gekregen.
En gisteravond was de betreffende voorstelling.
We hebben een heerlijke avond gehad bij Gerard van Maasakkers en de Vaste Mannen, het zal een aantal van jullie niets zeggen, maar in Brabant zijn ze wereldberoemd.
We hebben genoten van prachtige liedjes en mooie verhalen, gezongen en verteld met een Brabants accent en gespeeld door een steengoede band. Een echt avondje uit, met lekker naborrelen in het theatercafe en weer veel te laat thuis.
Dit avondje samen was een kado van mijn lief, en dat maakte het wel heel bijzonder.
Ze zeggen wel eens: 'life is a gift', maar voor mij geldt zeker ook: 'love is a gift'. Dank je wel lief !!

(om een indruk te geven van de liedjes van Gerard van Maasakkers:
Hee gaode mee en een van mijn favorieten: Bloemen zijn rood )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten