Alles is liefde !


vrijdag 14 januari 2011

Feestjes


Als je iets te vieren hebt, moet je het ook goed doen. En dat hebben mijn liefvriendje en ik zeker gedaan de afgelopen twee dagen !!
Woensdag was hij jarig, hieperdepiep hoera, en ik ben dinsdagavond al naar hem toe gegaan om dat uitgebreid samen te gaan vieren, een goed begin van zijn verjaardag was dat, want de verrassing die ik die avond al voor hem had was zeker geslaagd !
De volgende ochtend zijn we begonnen met een wel heel feestelijk ontbijt, en natuurlijk kadootjes. Het leuke was dat ook mijn lief een kadootje had meegegeven, heel bijzonder en superlief was dat.
Voor de hele dag had ik een planning gemaakt, waar mijn liefvriendje niets van wist, hij had geen idee wat hem te wachten stond en stiekem vond ik dat wel heel grappig.
We zijn gaan shoppen in een leuke stad, ik had eigenlijk iets anders bedacht daar, maar vanwege het bar slechte weer (zo ongezellig, die regen) heb ik dat moeten aanpassen. Doen we een ander keertje wel, wat in het vat zit, verzuurt tenslotte niet.
Daarna zijn we lekker gaan eten en tijdens het eten had ik nog een kadootje voor hem, kaartjes voor een theatervoorstelling waar we die avond heen zouden gaan. En weer was hij erg verrast, dat had hij niet verwacht, en hij vond het mega-leuk.
We hebben een geweldige avond gehad, een goede keus was het dus !
Op donderdag hadden we weer reden voor een feestje, toen vierden we dat we 6 maanden samen zijn.
Eigenlijk was dat ook op die woensdag, maar twee feestjes op een dag was niet handig, omdat mijn liefvriendje voor die gelegenheid ook een programma had gemaakt. En wat is er nu leuker dan twee dagen feesten !
Dus waren er weer kadootjes, nu dus ook voor mij, en wat ben ik enorm verwend ! Na een laat ontbijt en heerlijk lui zijn hebben we 's middags een erg gaaf museum bezocht, zijn daarna samen gaan eten (weer uit eten, help, ik groei dicht !), en hebben een prachtig gesprek gevoerd aan tafel. De planning voor de avond verliep uiteindelijk iets anders dan de bedoeling was. Maar dat maakte helemaal niets uit, het was een hartstikke leuke dag.
We hebben er dus echt een feest van gemaakt deze twee dagen, en hebben wederom ontdekt dat we daar erg goed in zijn samen !!



En het volgende feestje komt er al heel snel weer aan, dat wordt een feestje met mijn lief, zaterdag en zondag gaan we er namelijk lekker samen op uit, zonder de kinderen, hebben dan alle tijd voor elkaar en gaan genieten van een naar verwachting geweldige theatervoorstelling. Natuurlijk gaan we dan ook lekker samen uit eten (en daarna moet ik echt een streng dieet gaan volgen denk ik !) en overnachten in een luxe hotel.
Ik heb er ontzettend veel zin in !
Al die feestjes, je zou er zo maar aan kunnen wennen........



Geen opmerkingen:

Een reactie posten