Alles is liefde !


woensdag 26 januari 2011

Contact

Grappig is dat, sinds ik ben gaan bloggen, twitteren en een Facebook account heb onder de naam 'Diva Katinka', heb ik er verschillende leuke contacten bijgekregen.
Reacties op tweets en op mijn blogs leiden vaak tot leuke conversaties, in sommige gevallen brengt dat zelfs een wat intensiever (mail-)contact op gang, heel erg leuk is dat.
Juist omdat mijn 'Diva Katinka' accounts over polyamorie gaan, komen de reacties natuurlijk ook van mensen die poly zijn en leven, en dat was nu precies de bedoeling.
Op deze manier maak ik mijn poly-leven toch openbaar, ook al is het anoniem, en kan daardoor met mensen met dezelfde levensinstelling gemakkelijk hierover praten en van gedachten wisselen.
Ik vind het erg interessant om te weten hoe het bij anderen gaat, hoe zij er in staan en mee om gaan.
Het is duidelijk dat het voor iedereen anders is en dat een ieder het op zijn of haar eigen manier invult.
Om bij anderen een kijkje in de polyamorie-keuken te mogen nemen is erg fijn en roept bij mij diverse reacties op. Van 'jeetje wat gaat het bij ons toch allemaal goed' tot 'he, zo kan het natuurlijk ook, nooit eerder bij stilgestaan'. En soms wordt me een (confronterende) spiegel voorgehouden, wat heel waardevol en verrijkend is.
Ben dus heel blij met al die contacten.......

1 opmerking: