Alles is liefde !


maandag 31 januari 2011

Another nice weekend......

Alleen maar super weekenden heb ik de laatste tijd, dit weekend was ook weer zo leuk, samen met mijn liefvriendje.
Drie hele dagen samen waren we, ongekend luxe is dat, als je zolang bij elkaar kunt zijn.
Als zo'n weekend begint op vrijdagochtend (met een lekker ontbijtje) lijkt er geen eind aan te komen, en denken we zeeen van tijd te hebben, maar voor we het in de gaten hebben is het zondagavond en stap ik weer in mijn auto om naar huis te gaan. De tijd vliegt gewoon voorbij !
Op vrijdag moesten er wat noodzakelijke boodschappen worden gedaan, dus zijn we gezellig de stad in gegaan, even koffie drinken, hapje eten en daarna lekker naar huis voor een rustige en heel fijne, knusse avond.
Zaterdagavond was bioscoopavond, maar daarvoor zijn we eerst verrassend Thais gaan eten, in een grappig restaurantje. De film waar wij heen wilden draaide niet (daar verbaas ik me nog over) dus zijn we een andere gaan zien, degene die wij op het oog hadden doen we binnenkort nog wel een keer. Altijd heerlijk, zo onderuitgezakt in een bioscoopstoel met iets lekkers erbij (weer snoepen, niet verstandig, ik weet het, zucht).
En zondag was het feest, we vierden toen mijn liefvriendjes verjaardag nog een keer, dat mag tenslotte best twee keer, nu met zijn kids en familie. Ontzettend gezellig was het, het huis was vol, we hebben gezamenlijk gegeten en ik ben ingewijd in een voor mij nieuw kaartspel. Natuurlijk kon ik er niets van en verloor ik prompt, dat was dan wel weer jammer.....het werkte wel op de lachspieren van de kids.......tja, dat wordt revanche nemen !
Toen iedereen weg was nog even de boel opgeruimd, lekker nagepraat samen en toen was het weer tijd om te gaan.

Een heerlijk weekend was het dus weer ! Fijn, ik kan zo na 3 dagen genieten vol goede moed aan een drukke en hectische week beginnen.
Het is nu definitief dat ik mijn baan kwijt raak, vanaf 1 mei ben ik officieel werkloos, en nu dus druk aan het nadenken over wat ik wil gaan doen, hier en daar eens rondkijken en straks gericht gaan zoeken naar iets anders.
Er zijn deze week enkele andere verplichtingen die mijn dringende aandacht vragen en natuurlijk gaat het gewone dagelijkse leven thuis ook gewoon door.
Gelukkig zijn er ook weer leuke dingen in het vooruitzicht, een avondje theater met mijn lief bijvoorbeeld, daar kijk ik echt al weer naar uit !
Wat een leuk leven heb ik toch !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten